chat

YLEISET OSTOEHDOT

Huopatassut toimii: Möbeltassen Sweden AB, Y-tunnus: 559226-5234.

Sisällysluettelo

1. Tilaukset, Tilausvahvistus, Ehdot

2. Hinta, Maksuvaihtoehdot

3. Toimitus, Toimituskulut

4. Toimitusajat, Toimituksen viivästyminen

5. Kuljetusriskit, Vaurioituneet tavarat, Reklamaatiot

6. Peruuttamisoikeus, Avoin osto, Takuu ja palautukset

7. Asiakkaan oikeus peruuttaa

8. Varaukset, Force majeure

9. Henkilötietojen suojaus

10. Sähköiset tilaukset / Hankintatilaukset

1. TILAUKSET  TILAUSVAHVISTUS

Kun huopatassut.fi on vahvistanut asiakkaan tilauksen tilausvahvistuksella, solmimme asiakkaan kanssa ostosopimuksen. Lähetämme tilausvahvistuksen viimeistään 24 tunnin kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

EHDOT

Sinun on oltava 18 vuotta täyttänyt voidaksesi tehdä ostoksia meiltä. Meidän on voitava vahvistaa asuinosoitteesi.

2. HINTA/MAKSUVAIHTOEHDOT

Kaikkiin verkkokaupan hinnoissa on mukana 25 % arvonlisävero. Kun tilaus on vahvistettu, hinnat voivat muuttua. Pidätämme oikeuden muuttaa hintoja milloin tahansa mistä tahansa syystä. Useimmiten hintamuutokset johtuvat olosuhteista, joita emme voi hallita, kuten raaka-aineiden hintojen nousu, valuuttamuutokset tai muuttunut arvonlisävero. Emme veloita lisämaksuja toimituksesta.

Huopatassut tarjoaa tällä hetkellä seuraavat maksuvaihtoehdot Suomessa:

Paypal

Luottokortit, VISA, MASTERCARD, jne. (ei kuitenkaan Amex)

Manuaalinen laskutuskäsittely (pääasiassa yrityksille, kouluille ja kunnille, vähimmäistilausarvo 500 kr)

Paypalilla tai luottokortilla maksettaessa sinua veloitetaan heti, kun tilauksesi on rekisteröity järjestelmäämme. Sivuston oletusvaluutta on euro, mutta voit muuttaa tätä valintaa päänavigoinnissa halutessasi.

3. TOIMITUS, TOIMITUSKULUT

Toimituskulut riippuvat painosta ja postin hinnoista kirje- ja pakettitoimituksille. Lähetämme tavarasi Postin tai muun kuljetusyhtiön kautta suoraan kotiisi tai noutopaikkaasi. Noutamattomasta paketista (DHL:n palvelupiste) veloitetaan palautuskulut sinulta asiakkaalta, 59 kruunua + toimituskulut. (Tämä on maksu, jonka DHL veloittaa meiltä palautuksen käsittelystä.) Paketti yritykseen? Varmista, että paikalla on henkilökuntaa vastaanottamassa toimitusta, muuten sinulle voidaan veloittaa toimituksen estämisestä. (Tämä on kulu, jonka DHL veloittaa meille, jos kukaan ei ole paikalla.)

4. TOIMITUSAJAT

a. Tavoitteemme on toimittaa tilauksesi mahdollisimman pian. Yleensä lähetämme tilauksesi seuraavana arkipäivänä tilauksen tekemisen jälkeen.

b. Jos meidän on tilattava jotain tuotetta, toimitus sinulle voi kestää jopa 2-3 viikkoa. (ilmoitamme sinulle sähköpostitse tarvittaessa)

c. Jos tuotteemme ovat mahdollisesti loppu ja emme ole ehtineet päivittää verkkokauppaamme, ilmoitamme sinulle uudesta arvioidusta toimitusajasta sähköpostitse.

Kun toimittaja/valmistaja ei voi toimittaa materiaalia ja tuotteita meille ajallaan, emme voi olla vastuussa viivästyksistä. Tällaisissa tapauksissa meillä ei ole korvausvastuuta mahdollisista vahingoista, joita viivästys voi aiheuttaa asiakkaalle. Jos tilauksesi toimitusaika muuttuu, ilmoitamme siitä sinulle mahdollisimman pian.

5. KULJETUSRISKIT

Yritys vastaa kuljetuksesta sinulle asiakkaana. Sinä ja kuljetusyhtiö vastaatte kuljetuksesta takaisin meille mahdollisessa palautuksessa.

VAURIOITUNEET TAVARAT Tarkista välittömästi, että tavarat ovat ehjiä ja kunnossa saapuessaan luoksesi. Jos tavarat ovat vaurioituneet tai virheellisiä, ilmoita siitä meille sähköpostitse osoitteeseen [email protected] mahdollisimman pian.

REKLAMAATIOT Pyydämme ottamaan yhteyttä meihin sähköpostitse, jos haluat reklamoida tuotteesta. Ilmoita tilausnumero ja älä unohda liittää mukaan laskua/kuittia! Jos mahdollinen kiista syntyy, noudatamme aina Ruotsin kuluttajariitalautakunnan (ARN) suosituksia.

6. PALAUTUKSET, PERUUTTAMISOIKEUS, AVOKAUPPA & TAKUU TUOTTEILLEMME

Ympäristön, painon, huonekalun rakenteen ja alustan vuoksi on vai